fredag 9 mars 2012

Bara för att jag tycker sånt här är kul.

Vad är du rädd för?
- Är sjukt rädd för att bli petad i ögonen. Haha, det är inte ens ett skämt. Jag är verkligen livrädd för det.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
- Jag är bra på att göra te. Jag kan spela gitarr. Och ibland får jag folk att skratta.

Det roligaste jobbet du haft/har?
- Har ju inte hunnit jobba på så många olika ställen. En sommar jobbade jag i ett skolkök. Jag skalade morötter tills mina händer blev orangea. Matchade mitt hår och allt, haha!

När grät du senast?
- I torsdags. På Tonår. Under andakten. Att gråta är sjukt befriande.

När skrattade du senast?
- För bara några minuter sen när jag tittade igenom gamla bilder. :) Jag har fina vänner med galna och mindre fina ansiktsuttryck och poser, haha!

Vem åkte du bil med sist?
- Manda.

Vem åt du mat med sist?

- Pappa & Mikael.

Vem sov du hos sist?
- Mandaaaaaaaa.

Vem sov hos dig sist?
- Åh, wow. Vem sov hos mig senast? Manda? Lottie? NEJ, vänta! Det var Bekka ;) När hon var här på besök under sportlovet.

Vad var du rädd för när du var liten?
- Jag fick faktiskt den här frågan på ett uppgiftspapper i lågstadiet och jag svarade: "Att någon i min familj eller Lottie skulle dö." Det är galet att titta tillbaka på det nu...redan då liksom. Redan då. 

Vad ville du, som liten bli när du blev stor?

- Jadu…det gick fram och tillbaka mellan popstjärna och ridlärare. :)

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient?
- Noll. Jag har blivit otroligt välsignad med bra hälsa, jag har aldrig varit allvarligt skadad. Aldrig brutit ett ben.

Har du någonsin sportat?
- Jaa, jag red konstant i fem år.

Någon du ser upp till?
- Jesus. Han är ganska nice.

Vad finns alltid i din handväska?
-  Någon slags bok, hårtofs, godis, nycklar, te, plånbok, kalender, näsdukar, lappar, pennor, body butter.


2 kommentarer: