tisdag 27 mars 2012

Måndag + tisdag.

Hello my dears.

Det var ett tag sen sist, right? :) Hur har ni det liksom? Hur mår ni? Jag är sjukt trött men ändå glad av olika anledningar. Och imorgon har jag sovmorgon vilket är helt underbart. Jag har ALDRIG sovmorgon så det här är vardagslyx, haha!

I måndags stannade jag kvar i stan efter skolan och hade viskonsert med Musiktillägget. Jag sjöng en visa som jag hade valt, Little Willie John av Peter LeMarc och sedan spelade jag på en annan. Det var en ganska liten grej, men Fatima och Johan kom och kollade vilket var superkul! :) Efter konserten gick vi runt och flummade lite innan vi tog bussen hem.

Och idag(tisdag) slutade jag tjugo i två, hämtade min gitarr som hade fått nya strängar(!!!) och tog bussen hem. Var hemma en stund, åt och åkte sedan till kyrkan för att ha en vandring med konfirmanderna. Lika mysigt som det alltid är.  När jag kom hem tog jag en välbehövligt fotbad eftersom mina fötter mådde sjukt dåligt. Jag gick fram och tillbaka över stan och dessutom hade jag glömt att lägga i mina hålfotsinlägg i Conversen så det blev riktigt plågsamt till slut. Inte bra, Madde. Inte bra.

Ska plugga lite nu...eller sova. Vi får se helt enkelt. :) Sov så gott, allihopa!

Massor med kramar,
Madde.


JAG UNDER VISKONSERTEN I MÅNDAGS

2 kommentarer:

  1. Jag ÄLSKAR Little Willie John!! :)

    SvaraRadera
  2. Den är sjukt fin! Det var andra som hade Peter LeMarc låtar, så du skulle nog ha gillat det ;)

    SvaraRadera