torsdag 1 mars 2012

Till er ♥

Det är ungefär en kvart kvar på den här dagen som har varit en svår dag. Jag brukar ha en personlig begränsning på hur mycket jag skriver här men jag känner att jag behöver säga det. Idag var det min mammas dödsdag. Det har gått 8 år nu sen hon dog och jag saknar henne varje dag. Speciellt idag. Men det var ändå ett undantag idag...för trots alla känslor som stormade runt på insidan så har det varit en bra dag. Så många människor har hört av sig, gett mig kramar, uppmuntrande ord, snälla sms och fina meddelande. Allt för att visa att dom bryr sig. Och det betyder så otroligt extremt fantastiskt mycket. Jag älskar er alla så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Tack. TACK. Det finns inte ord.

Massor med kramar,
Madde.


3 kommentarer:

  1. Fina du!
    Tycker om dig&älskar dig. <3

    SvaraRadera
  2. Sofia - Love you toooooo! <3
    Emilia - Du är fin också! :) Älskar dig!

    SvaraRadera