söndag 1 april 2012

Godnatt.

Sitter och lyssnar på lovsång såhär innan jag ska lägga mig vilket är mitt favoritsätt att avsluta dagen på. Att bara vara i Guds närvaro. Jag behöver inte prata så mycket...Han vet vad jag tänker. Han vet vad jag känner. Jag behöver inte vara på något särskilt sätt. Han älskar ju mig ändå. Varenda liten operfekt del av mig älskar Han mer än jag någonsin kan förstå. Och det, det är fantastiskt att veta. Det går liksom inte att fatta...men det är det som är grejen. Vi kommer aldrig att riktigt förstå fullt ut, för Guds kärlek är större än all logik och förnuft. Det är bra grejer liksom! :) Haha.

You are more, You are more than my words will ever say
You are Lord, You are Lord, all creation will proclaim  
You are here, You are here, in Your presence I'm made whole
You are God, you are God, of all else I'm letting go

I'm running to Your arms, I'm running to Your arms
The riches of Your love will always be enough
Nothing compares to Your embrace
Light of the world forever reign 


Min lilla kisse är trött hon också, för hon ligger i fotöljen brevid och snarkar. :) Min lilla skatt, jag älskar henne så. Anyhow, hoppas ni har haft en bra lördag! Vi hörs imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar