lördag 7 april 2012

Påskgodis & Pretty Little Liars.

Hello my dears.

Sitter just nu i sängen och tittar på några avsnitt av Pretty Little Liars medan jag äter resterna av mitt påskägg. :) Jag är på avsnitt 16 och vet fortfarande inte riktigt vad jag tycker om serien, haha! Det är en hel del drama men ganska underhållande ändå. 

Jag insåg idag att jag faktiskt åker till Skottland på måndag. Om två dagar alltså. Och jag är nääääääästan klar med packningen, haha! Grejen är att resväskan är 90% fullpackad redan av godis, presenter och grejer till Malin och Daniel så att packa ner kläder har inte känts som en prioritet än. Men det kommer, jag älskar ju att packa. :) Mycket lättroad tjej.

Ska nog göra en kopp te och fortsätta titta. Glad påsk, allihopa!

Massor med kramar,
Madde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar