söndag 15 april 2012

Titanic & förkylningar.

Hello my dears.

Hade det mycket trevligt med Manda igår. :) Vi såg massa dokumentärer om Titanic eftersom det var 100-års jubileum och åt enligt tradition Cheeseballs och avslagen Pepsi Max. Alltid. It's the only way, typ. ;)

Idag vaknade jag med en trevlig överraskning: jag håller på att bli förkyld igen.  Jag blev lite dålig under resan men det bröt aldrig ut så jag trodde att det hade försvunnit helt. Men boy, was I wrong. Har proppat i mig allt botemedel som jag kan komma över i huset, med andra ord: hostmedicin, nässpray, huvudvärkstabletter, Strepsils och varmt te. Förhoppningsvis går det över idag så jag slipper bli sjuk i veckan.

Hoppas att det är bra med alla er. Har varit lite extremt dålig på att blogga, my deepest apology. Jag blir bättre med tiden. Lovar.

Massor med kramar,
Madde.  


JAG & MANDA I TAIZÉ FÖRRA ÅRET

5 kommentarer:

  1. Jag har sagt det förut och jag säger det igen - KAN JANG! ;)Och du blir frisk på nolltid!! :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, just det! Jag hade faktiskt glömt bort Kan Jang ;)

    SvaraRadera
  3. Hur är det ens möjligt?! ;)

    SvaraRadera
  4. Jag har inte haft dig som påminner mig antar jag :D Haha!

    SvaraRadera