onsdag 11 juli 2012

Dag 12 – I min handväska.

Min slitna men vackra tygkasse från T-Shirt Store som jag har fått laga lite då och då. :)

SAKER SOM JAG TYP ALLTID HAR I MIN HANDVÄSKA:

 Boken som jag läser för tillfället
Just nu är det Tidsresenärens hustru av Audrey Niffenegger och ja, jag använder förpackningen till tepåsar som bokmärken.


Anteckningsblock och pennor
Jag får lust att skriva på dom mest konstiga och random ställena så jag har lärt mig att alltid ha med mig anteckningsblock och pennor. ;)


Nycklar
'Nuff said, liksom. Jag får massa frågor om vart man kan köpa ett W.W.J.D nyckelband och för att vara ärligt så har jag ingen aning eftersom jag fick det av min syster och jag minns inte var hon köpte det.


iPod och hörlurar
 Det GÅR INTE att åka buss utan musik.


Solskydd
En av de finaste uppfinningarna någonsin.


Plånbok
Nödvändighet men "without money, we would all be rich".


Näsdukar
Näsdukar är bra till sjukt mycket mer än att bara snyta näsan i. Släng ner ett paket i väskan, man vet aldrig när man behöver det!


Deo
Speciellt nu på sommaren.


 Kalender
Jag har hopplöst svårt att komma ihåg saker så jag måste ha en kalender med mig överallt. :)


Bibel
Trygghet.


 Bindor, tamponger och huvudvärkstabletter
Har nästan alltid med mig detta trots att jag bara står för 50% av konsumtionen, haha! Jag har mest med det ifall någon annan skulle behöva.



 Yup, det var min väska. :)

2 kommentarer:

  1. Vi har nästan samma saker i våra väskor. :D

    SvaraRadera
  2. Jaså? :D Du borde också göra ett sånt här inlägg!

    SvaraRadera