måndag 16 juli 2012

Om vi någonsin har behövt Dig, så behöver vi Dig nu.

Idag har jag fått gjort massa saker. Jag åkte in till stan och köpte troligtvis det sista till resan och passade samtidigt på att träffa Sofia och Fatima. Det var så härligt att bara få umgås. Sedan tog jag bussen hem och vilade en stund innan Vendela kom över. Vi satt mest och drack te och pratade för vi var båda så trötta, haha! Men det var mysigt och jag fick världens finaste armband av henne i tidig födelsedagspresent. Är lite kär i det.

Sitter uppe nu och väntar på tvätten, lyssnar på musik och tänker. Ikväll vandrar tankarna överrallt och ingenstans, fram och tillbaka. Det finns så mycket...så otroligt mycket. Tur att jag har Gud, Han är min trygghet. Vad skulle jag göra om jag inte hade Honom liksom? Vad är livet utan Skaparen av livet? Jag vet inte men jag vet iallafall att jag älskar Gud. Och Han älskar mig. Och även dig. Godnatt.

Massor med kramar,
Madde.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar