tisdag 10 juli 2012

Fika & körlektion.

Idag var det en fin dag. Jag åkte in till stan och fikade med fina Fatima vilket var helt underbart! Vi satt och pratade om allt och ingenting en lång stund. Det är alltid så sjukt härligt att träffa henne och egentligen bara prata, det är som att komma hem. :) Vi pratade en del om klassen också, som jag saknar mycket nu. Alla fina människor i klassen, jag har hamnat så rätt. ♥ När vi hade fikat klar gick jag bort till körskolan för att ha min första körlektion, galet! Haha, jag var nervös innan men det gick riktigt bra. :) Det var till och med kul. Köpte mig en kortlek med teorifrågor också för jag blev riktigt pepp på allt som har med körkort och göra. Nu ska jag kämpa och se till så att jag fixar det! Hoppas allt är bra med er. :)

Massor med kramar,
Madde.

 

6 kommentarer:

  1. Jag vet vad du menar. När jag kom hem bokade jag 7 nya körlektioner - bara två på fredag nästa vecka. x)

    SvaraRadera
  2. 7 nya?! Haha, you're on fire! :D Har du två lektioner på samma dag?

    SvaraRadera
  3. Ja, direkt efter varandra. Här spills ingen tid! ;)

    SvaraRadera
  4. har också den kortleken, den är jätte bra!! Lycka till :D

    SvaraRadera
  5. Visst är den! :D Den var bättre än vad jag trodde ;) Tack!

    SvaraRadera