tisdag 6 november 2012

Ledig.


Tack vare mit schemas konstruktion är jag faktiskt ledig idag. :) Det är precis vad jag behövde just nu känner jag för vi har så sjukt mycket uppgifter och läxor. För att börja beta av en del, skrev jag en att göra lista som jag går igenom just nu. Hittills går det bra och just nu sammanfattar jag en källa för mitt C-paper i engelskan, vilket är typ en rapport. Mitt ämne är: The Montgomery Bus Boycott - how it happened and its affect on the US civil rights movement. Yup. Fancy. Det är alltså buss bojkotten som leddes av bland annat Martin Luther King Jr som jag skriver om. Ska fortsätta med det nu, hoppas alla har en fin tisdag. Kram.

2 kommentarer:

  1. Usch, så mycket du har att göra! Stackare ♥

    SvaraRadera
  2. Jag kämpar på! Det löser sig alltid :) ♥

    SvaraRadera