tisdag 27 november 2012

Livsuppdatering.

Jag skriver texter mitt i natten som inte är logiska på morgonen.
Jag har läst samma stycke om molekyler så många gånger att jag dör lite inombords.
Jag har slutat räkna hur många koppar te jag dricker om dagen för det är helt enkelt för många.

Och just det. Jag har slutat lyssna på lektionerna och skriver istället dikter om mina klasskompisar.

TILL ANNA-SARA;

Ditt hår är brunt och långt med lockar,
det liknar får i flockar.
Fast kanske är det inte så,
men det är väldigt fint ändå <3
Fatima ljuger när hon säger att dina fingrar är feta,
hon tycker faktiskt att dom är heta!
Det här är en kärleksdikt till dig min vän,
för du får oss att skratta om och om igen. :)

TILL LOTTIE;

Lottie, hon är ståtlig som en katt.
Hon gillar verkligen om svart.
Hon tycker om apelsin,
och hon tycker Alexander Skarsgård är fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar