söndag 20 mars 2011

MTM

Oj, oj, oj. "Det här var länge sen", tänker ni säkert nu, följt av ett "Du suger, Madde!!!!!".

Nej, jag har inte uppdaterat. Men ja, jag har haft en bra anledning

Det har nämligen varit...*drumroll*...MTM i helgen! :D

För er som inte vet vad MTM är, så står det för Mitterminsmöte vilket är typ ett läger då det kommer människor från hela stiftet och i år var det Torslundas tur att vara värdar. Det har varit en aning stressande och förvirrad från time to time, men i slutändan blev hela grejen gym. (: Har träffat så många underbara människor och haft riktigt, riktigt kul! Hihi! Blev alldeles lycklig bara genom att tänka på det.

Men, som med det mesta, kommer läger också med sina negativiteter också. Hade superkul, men det var rätt skönt att komma hem, ta ett bad, äta pizza och bara ligga i sängen och njuta av tystnaden. (:

Jag tog typ inga bilder(vi hade systemkameror) men har nån bild på mobilen som ni kan få se, eftersom jag äääääääär så snäll! So enjoy folks and peace out. (:

Massor med kramar,
Madde.
VI HADE EN POÄNGJAKT OCH GICK PÅ BILJAKT ;)

 
VI HITTADE CONVERSE HIMMELEN OCH DANNY HITTADE FÖR FÖRSTA GÅNGEN NÅGONSIN ETT PAR I SIN STORLEK, HAHA! (:

2 kommentarer:

  1. ''Du suger, Madde!!!!!". HAHA nej. Tänkte bara säga att den här låten med nevershoutnever! är världsbäst men att den inte finns på spotify/är lite svår att hitta så: http://www.youtube.com/watch?v=Y-0NsyAIZsE (orkade inte skriva på facebook med risk att bli rankad som din nr 1 stalker)

    SvaraRadera
  2. Haha, THANK YOU! Han är så bra så att det inte är sant! Och det är lugnt. Du är min nr 1 stalker men jag tycker om dig ändå. :D

    SvaraRadera