måndag 14 mars 2011

Och så var det måndag.

Hello guys!

Så ni vet det där matte provet jag babblade om vi förra inlägget? x) Haha. Anyways, jag failade inte totalt! Lite kanske, men inte totalt vilket väl typ är meningen. Imorgon är det B-delen, måste plugga lite till det också.

Annars var det en rätt chill dag. Hade matte prov, pratade bara om Paris på franskan, läste på historian och sen fick jag åka hem till Ö-la-land. (: Always a joy.

Pratar med Simon som är hemma och har feber. Känner mig extremt proffsig, har varit runt typ fem människor som har varit supersjuka och lyckats att inte bli sjuk själv! Jag, Madeleine Seth, ägare till det dåligaste inmunförsvaret EVER. Tror jag ger en high five till mig själv, faktiskt. (: 

Måste gå och plugga och städa nu. Jag vet, ni är avundsjuka. Menmen, alla kan inte vara Madde.

Massor med kramar,
Madde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar