torsdag 24 mars 2011

Thursday.

Why, hello my dears.

Sitter på sängen med datorn i knät. Jag är trött, trött och trött. Å just det, trött. ;) 

Var en helt okej dag, ganska chill. Vi hade NO, historia, lunch, engelska & Musiktillägget. Vi spelade Twist & Shout och jag spelade faktiskt bas. :D Har rätt ont i fingret, men det var faktiskt roligare än vad jag trodde det skulle vara.

Hade ingen gitarrlektion så fick sluta tidiiiiiiiigt. (: Stannade i stan en stund med Simon, vi fick en random craving för French Hot Dog, så vi gick och köpte varsin. Delicious. (: Var även inne på H&M och köpte en tröja som jag ville köpa i Stockholm men som jag inte hade råd med. So I'm happy. (: På bussen satt vi och flummade med Anton och nu sitter jag här. Ska plugga lite engelska och sen gå till Tonår och kramas och umgås med gulliga och underbara människor. <3

Ha en bra kväll, everyone!
Massor med kramar,
Madde.

  
SIMOOOOON (:


STOCKHOLMS TRÖJAN (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar