torsdag 31 mars 2011

You want the sunrise to go back to bed && I wanna make you laugh.

Hello my dears.
Sitter med datorn i knät, dricker te och messar med Simon. (: Dagen var rätt chill, inte så jobbiga lektioner. Ska inte till Tonår ikväll, utan tänkte vara hemma och hårdplugga franska eftersom jag ligger på det äckliga och jobbiga betyget G+ just nu. Urk. Är inte det inte det konstigaste betyget någonsin?? Visst, pluset är väl lite tröstande men det kommer knappast synas på slutbetyget - så varför ens sätta dit det i första hand?!

Oh well. (:

Åh! Förresten! Hittade precis mitt älskade svarta Je T'aime linne som har varit borta jättelänge. Lycka! :D Vet inte om jag har nån bild...menmen! Ni som känner mig vet nog vilket det ääääääääär. ;)

Ska gå nu och fortsätta dricka te. Jag vet. Jag ÄR cool. Men det är lugnt.

Det är du med. (:

Massor med kramar,
Madde.
FLÄTANDE TÖNTIGA ANNA-SARAS HÅR SOM INTE VILLE VARA MED PÅ
BILD TROTS ATT HON BLEV JÄTTESÖT :( :( :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar