onsdag 15 juni 2011

I wanna make you feel beautiful. ♥

Hello my dears.

Asså...min dag idag. Ett ord. SLAPP.
Jag åkte in till skolan vanlig tid, hade gympa, gick på stan, åkte hem. Som ni hör, hard hard work. ;) När jag kom hem gick jag och la mig och tänkte "jag ska bara sova en stund". Då var klockan 1. När vaknade jag? Tjugo över fem. När skulle jag vara i kyrkan? Fem. Good job, Madde. x) Hur kommer det sig att jag alltid lyckas faila? Oh, well. Det blir nog bra. :D

Gick iallafall bort till kyrkan och hade konfaledarutbildning. Snacka om mysiga människor som jag kommer få spendera sommaren med, tihi. :) Win på hela det, asså.

Imorgon är det mentorsdag och ännu mer slappt. Nice. Och på fredag blir det mys med alla fina tjejer i klassen...och säga hejdå till Bekka. :( Ångest. Vill inte.

Massor med kramar,
Madde.


Och tack vare Fatima, kan jag inte sluta lyssna på den här! Minns ni?




VI HAR DET MYSIGT PÅ VÅRA KONFAGREJER :)

2 kommentarer:

  1. Visst fastnar den :O O sen kan man inte sluta lyssna så går man runt o sjunger " SHE WIIILL BE LOOOVED!" Hahah typ det enda jag kan av texten ;)

    SvaraRadera
  2. I know! Och det är omöjligt att sluta sjunga på den också ;)

    SvaraRadera