onsdag 8 juni 2011

ONSDAG.

Hello my dears.
Vaknade upp jätteförkyld och bestämde mig för att hoppa över gympan, så jag tog bussen in lite senare och kom in lagom till lunch. Ganska chill, asså. :) Efter lunchen gick jag, Lottie, Anna-Sara och Jacke på ett möte för oss som ska gå Språk eller Kultur nästa år. Det kommer finnas chans att ha ett utbyte med en tysk skola i höst/vår som går ut på att vi åker dit i fem dagar och bor hos en tysk familj och ser hur vardagen och skolan ser ut där. Sedan på våren kommer tyskarna hit och bor i våra familjer i fem dagar och ser hur vi har det här. Dom andra var inte så pepp på det, men jag tycker det låter riktigt kul. :) Jag älskar att träffa nya människor men jag har aldrig velat bli utbytesstudent eftersom jag tycker att ett år hemifrån är för länge just nu, så det här utbytet känns ganska perfekt. Vi får hålla tummarna och hoppas att jag får åka!
Efter lunch var det triaden mellan Kagg, Stagg och Jenny men jag var bara där i ungefär en halvtimme och fick närvaro och sedan gick jag tillbaka till skolan och jobbade på min grupps NO redovisning som vi har första lektionen imorgon. Vi blev nästan klara fast den stora besvikelsen var när vi inte fick in ett jacuzzi i vardagsrummet som vi ville, haha! :D Det var btw Bekkas awesome idé men vi insåg att den tyvärr inte skulle vara så miljövänlig. x)

Ska gå och skriva på rapporten nu, ha det bra you guys!

Massor med kramar,
Madde.




 LOTTIE VAR DUKTIG OCH FLÄTADE FATIMAS HÅR ;)


 FINA FATIMA :)


JAG & FATIMA 


 VÅRT NO-ARBETE


BEKKA SOM ÄLSKAR ATT HÅLLA PÅ MED MIN MOBIL, TIHI  :)


JAAAAAAAAAAG :)


VÅRT HUS SOM BLEV MYCKET FINARE NÄR VI HADE FÄRGLAGT DET LITE

3 kommentarer:

  1. HAHA fatima's like ANNA-SARA GET THE FUCK OUT OF THE PICTURE!!!!!!!!!!!!!
    (den på dig o fatima alltså ._.)

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHA INTE OKEJ!!!!!! speciellt den första fula på mig! =((((((

    Sofia, det var tvärt om..Jag försökte dra in henne i kameran ;o

    SvaraRadera
  3. Sofia - HAHAHAHAHAHAHAHA, du har ju rätt! Insåg det precis :D HAHAHHAHAHHAHAAHAHA!
    Fatima - Shut up, du ser jättesöt ut! Och jaaa, du försökte ju faktiskt dra IN henne i kameran ;)

    SvaraRadera