tisdag 14 juni 2011

Reunion!

Hello my dears.

Åkte in till skolan idag trots att vi inte hade några lektioner och satt och var social med alla som var där(dom flesta åkte in för att göra prov, osv). ;) Och just det, så lämnade jag in min rapport! Supersent, men just nu är det så mycket att lärarna borde vara tacksamma att dom får in det överhuvudtaget, tihi. :D Sen skulle jag gå och fika med Vendela och först sa Lottie att hon ville hänga på. Och sen sa Ottilia att hon också ville hänga på. Så det blev reunion big time med alla oss fyra! :D Fantastic four, typ. Anledningen varför jag blir så excited är att det var 1 år sen vi var samlade alla vi fyra och vi var bästa vänner under hela högstadietiden så det känns ganska awesome att vi är back on track nu. :D

Anyways, ska gå och ta en dusch nu och kanske ta lite te...hmm. Jaa. Det skulle nog vara nice. :) Ha det bra, you guys!

Massor med kramar,
Madde.



Vendela, Ottilia, Lottie & jag.
Fotot taget hemma hos mig på min 14-års dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar