måndag 13 juni 2011

Sommarläsning


Eftersom jag är den nörd jag är, så har jag redan börjat fixa böcker att läsa i sommar. :) Var inne på skolbiblan idag och lånade dom här. Tidsresenärens hustru valde jag som andra val i vårt bokprojekt men den fick jag inte, så jag läser den i sommar istället. Before I Die och Hope chansade jag bara på, få se om dom är bra. Harry Potter är oslagbart. :D 'nuff said, liksom. Och Marian Keyes lånade jag för att göra Ottilia stolt, som har sagt åt mig flera gånger att läsa hennes böcker. So, here we go. :) Ska dit imorgon och låna några fler och sen är det bara att börja läsa. :)

4 kommentarer:

  1. Det är bra Madde! :D You make me proud! :D Du får säga sen om den är bra eller inte för jag har inte hunnit läsa den....än. ;)

    KRAM PÅ DIG!!! <3

    SvaraRadera
  2. Good job! :D Det ska jag göra, men efter vad jag har läst på baksidan verkar den vara väldigt bra. ;)

    KRAM PÅ DIG MED!! <3 <3 Saknar dig!

    SvaraRadera
  3. Jag saknar dig med! :( Vi får försöka ses snart! :) KRAAAAAM! <3

    SvaraRadera
  4. Tihi, och vi lyckades träffas idag! :D KRAAAAM! <3

    SvaraRadera