måndag 20 juni 2011

MONDAY.

Hello my dears.

Idag var det första dagen på konfan och det var riktigt nice. :) Fick en liten halvgrupp med bara tjejer, som jag tror kommer bli riktigt mysig när det har gått ett tag.  Jag och Sara satt kvar och gjorde klart lovsångshäftet till halv fyra. Seriöst. Jag räknade ihop alla timmar och kom fram till att vi har jobbat i ca 7 timmar på det. 7 TIMMAR. Gah! Men nu är det äntligen klart.

Kom på att jag faktiskt åker på läger på söndag och jag har inte börjat packa alls. Tihi. Annars brukar jag vara klar vid det här laget. Oh well, det löser sig. ;)

Måste gå nu, för Ottilia kommer över en sväng. :) Hoppas ni har det bra!

Massor med kramar,
Madde.


JAG HITTADE EN GLORIA I TONÅRSRUMMET, TIHI :)

2 kommentarer:

  1. lugnt, jag började packa en halvtimme innan jag skulle åka i torsdags.. du klarar dig nog på en vecka ._. <3333333333333333

    SvaraRadera
  2. Haha, men du är du och jag är jag <33333333333 Är packningsfreak och packar i vanliga fall typ två veckor innan x) puss <3

    SvaraRadera