fredag 4 maj 2012

Allt & ingenting.

Den här veckan...är äntligen över. Skolan är påfrestande just nu, asså.
Fast jag var på Tonår igår vilket var fantastiskt. Gud är fantastisk.
Skrev nationella imorse, ämnet var konsumtion osv. Miljönörden i mig väcktes till liv. :)

Jag orkar inte längre planera inför fredagskvällar, låtsas vara social när jag egentligen vill sova.
Så jag är hemma ikväll. Ska läsa en bok och dricka te. Jag vet, jag är en 80-årig tant. Men det gör mig inget.
Hoppas ni har det bra. Det är ni alla värda. 

4 kommentarer:

  1. Alice Åkervik4 maj 2012 kl. 11:25

    Känner samma sak. Orkar inte engagera mig på fredagarna ;)

    SvaraRadera
  2. Menar det! Lite överskattat att vara social just nu ;)

    SvaraRadera
  3. Haha! Översatte din blogg till engelska, texten blir sanslöst fel och knasig :P hihi , men jag håller med om fredagar, då vill man typ bara sova :P

    SvaraRadera
  4. Haha vet! Gör samma sak och det blir sjukt flummigt ;)

    SvaraRadera