tisdag 29 maj 2012

Dag 01 - Presentera mig själv.



Dag 01 - Presentera mig själv

Namn? Linnéa Madeleine Seth

Född? Juli 1994, born and raised på Öland, haha!

Längd?
Ca 168 cm

Skostorlek? Går mellan 38 och 39, i Converse har jag 38 1/2.

Piercingar?
Jag hade hål i öronen när jag var yngre men jag lät det växa igen.

Tatueringar? Näe, men jag har funderat på att tatuera in ett bibelord på handleden i framtiden.

Bor? Med min pappa och min bror.

Utbildning? Samhälle/Kultur andra året på Stagneliusskolan.

Jobb? Sommarjobb, ja. Helgjobb, nej.

Drömyrke?
Asså, jag skulle älska att vara missionär.

Plats du vill resa till? Nya Zeeland

Favoritdrink? Dricker inte. ;)

Favoritmat? LASAGNE! Det gör livet värt att leva.

Favoritfilm? DUDE. Den här frågan är sjukt svår. Förmodligen A Walk To Remember. Eller The Blind Side.

Läser just nu?
Mitt nya jag av Sophie Kinsella.

Läser helst? Mysiga böcker.

Tittar helst på? Stjärnorna.

Lyssnar på? Pop/rock/reagge/lovsång. Haha, sjukt flummig blandning.

Mest överskattade affär? Gina Tricot.

Det dyraste jag köpt? Jeans.

Senaste fyndet? Förmodligen något från secondhand.

Lyxartikel? Um…absolut ingen aning.

Värsta plagget?
Kjol, det funkar inte särskilt bra med vind.

Favoritaccessoar? Halsband.

Motionerar du? HA! Varför träna när man kan äta? (Okej, sjukt ohälsosamt. Lyssna inte på mig!)

Vilket schampo använder du? Garnier…um. En grön flaska. Om det säger er något :D Jag gillar det iallafall!

Vad är du rädd för? Att inte kunna hjälpa eller vara där för människor som jag älskar. Att komma för långt ifrån Gud.

Vad finner du charmigt? En kille som vågar leva för Jesus. Omtänksamhet. Kreativitet. Gentleman-aktiga saker. ;)

Beskriv dig själv med 3 ord?
 Galen, omtänksam och rolig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar