torsdag 31 maj 2012

Dag 03 - Mina föräldrar.

Mina föräldrar är två av de finaste och starkaste människorna som jag vet.

Mamma och pappa har lärt mig så otroligt mycket, inte genom att sätta mig ner på en stol och säga "så här ska du göra!" eller "så här ska du leva ditt liv!". De har istället lärt mig allt genom att låta mig se hur de levde och lever sina liv. Jag har lärt mig av mina föräldrar att alltid vara god mot människor och att alltid visa kärlek. Jag har lärt mig att aldrig sluta kämpa, även när allting går fel. Och jag har också lärt mig att kramar oftast är det bästa trösten.

Jag kan inte säga något annat än att jag är sjukt stolt över att vara deras dotter.


2 kommentarer:

  1. ...Och de har oxå fått en stark o väldigt fin dotter som kunnat ta till sig allt det som de visat genom sina liv . Det är ingen självklarhet <3

    SvaraRadera
  2. Fina, fina Nettan <3 Vad glad jag blir!

    SvaraRadera