onsdag 30 maj 2012

Dag 02 - Min första kärlek.

Haha, okej, så min första "kärlek" träffade jag när jag var 6 år gammal. Han gick i samma grupp som mig på lekis och som jag minns så var han ganska populär bland tjejerna.

En dag var jag ute på gården och lekte när han och hans kompis kom fram till mig. Hans kompis frågade mig om jag ville bli ihop med den här andra killen. Jag var totalt ovetande om allt sånt när jag var liten så jag hade absolut ingen aning om vad han menade! Men eftersom jag inte ville att dom skulle FATTA att jag var totalt ovetande så jag typ, "Det kan han väl". Killarna gick iväg och jag fortsatte leka, allt var frid och fröjd.

Nästa del är inget jag själv minns utan det är något min syster har berättat för mig i efterhand. :) Efter hela den här "bli-ihop"-grejen hade inträffat så kom jag hem och frågade min mamma: "Vad betyder det att man blir ihop med någon?". Min mamma svarade: "Det betyder att man tycker om någon lite mer än som en vän." Jag svarade: "Jaha! För jag blev ihop med killens namn men jag visste inte vad det betydde!". Och sedan skuttade jag glatt iväg.

Hahahahahaha, mina damer och herrar, jag presenterar till er: oskyldigheten hos en sexåring. :)


En mycket liten Madde med en mycket fin bror & en mycket fin syster

4 kommentarer:

  1. Älsklingsapan31 maj 2012 kl. 14:13

    Hahaha, loooooook at that mini-Madde! Så nöjd! :D

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, jag vet! Sjukt glad jag var :D

    SvaraRadera
  3. Din första kärlek, hahha hjärtat vad du är söt!

    SvaraRadera
  4. Hahaha, visst var det romantiskt? ;) Haha!

    SvaraRadera