måndag 4 juni 2012

Dag 07 - Min bästa vän.



Vi har varit vänner sen vi var 6 år och jag vill inte ens tänka mig hur det skulle varit om jag inte hade haft Lottie. Det går inte. Hon vet vad jag känner utan att jag visar det och hon vet vad jag tänker utan att jag säger det. Hon känner mig utan och innan, helt enkelt. :) Jag har haft så många människor i mitt liv som har kommit och gått men Lottie har alltid varit den som har stannat. Hon har varit en trygg klippa i varje storm. När jag är ledsen så är hon den första jag vill prata med, för jag vet att hon kommer alltid försöka att förstå. Och när jag är glad så är hon den första jag vill prata med, för jag vet att hon kommer bli helhjärtat glad för min skull.

Jag skulle vara väldigt vilsen om jag inte hade henne i mitt liv. ♥

2 kommentarer:

  1. Älsklingsapan4 juni 2012 kl. 08:01

    Duuude, blir lite speechless här! Right back at ya! Man kan omöjligt ha en bättre vän än dig, finns ingen som du! <3 ^^

    SvaraRadera
  2. :D :D :D Du gör mig lycklig min vän! ♥

    SvaraRadera