onsdag 13 juni 2012

Fina stunder.


Idag var det en riktigt chill dag. Hade sovmorgon till halv 10(!!!!!) och sedan tog jag en buss in till stan vid halv 11, åt lunch i skolan, städade ur skåpen plus ett klassrum och sedan var det klart för dagen. :) Jag och Anna-Sara gick på stan ett tag efter och jag köpte lite nytt te. Sedan satte jag mig på stationen och läste en bok medan jag väntade på att min morfars tåg skulle komma. Mötte upp honom och så tog vi färjan över till Öland tillsammans. Han är mysig, min morfar. Vi har druckit te, pratat tro och hittat en ny brittisk TV-serie som vi båda tycker om(mycket typiskt för vår familj), Från Lark Rise till Candleford heter den och är riktigt härlig! Det är så skönt att ha honom här, jag hade glömt bort hur mycket jag faktiskt saknar honom. Ikväll ska vi alla äta middag tillsammans, imorgon avslutar jag mitt andra år på Stagneliusskolan och på kvällen blir det Tonår. So far, so good.

Massor med kramar,
Madde.


Insidan av mitt skåp det här året :) Bild på min allra käraste syster och massa låttexer och citat.

2 kommentarer:

  1. Jag vill också åka färja med morfar! Åk en gång till för mig;-) skönt att skolan snart är slut och sommarlovet kommer i all sin härlighet :) älskar dig gumman. Hälsa morfar. Malin

    SvaraRadera
  2. Förstår det! Det ska vi försöka göra! :) Jag vet, det är oerhört behövligt! Så skönt att du kan kommentera nu, älskar att läsa dina kommentarer :D Morfar hälsar till dig och Daniel! Älskar dig Malin!

    SvaraRadera