måndag 27 augusti 2012

Klockan är halv tio.

Jag har gjort en hel del idag. Gått i skolan, haft körlektion, lagat mat, storstädat mitt gamla rum. Och nu funderar jag på att göra en till kopp te medan jag lyssnar på Ed Sheeran. Jag mår förresten väldigt bra just nu. Om ni undrade, haha! Nej, men livet känns väldigt bra. Jag har mycket att vara tacksam för. Som min sovmorgon imorgon. Och faktumet att jag bara har en lektion imorgon, Litteratur och litteraturvetenskap. Sen vid 11:25 slutar jag. Det är ganska fint.
Jag skickade in min ansökan till bibelskolan idag också. Blir alldeles bubbligt lycklig när jag tänker på det, hoppas hoppas hoppas. Men det är i Guds händer nu, Han tar hand om det.
Ni är så bra, tack för att ni läser alla dessa flummiga inlägg om allt och ingenting. Kärlek till er.

Massor med kramar,
Madde.


Jag utanför Christ Church College i Oxford

2 kommentarer:

  1. Duktigt av dig att du lyssnar på Ed Sheeran! :)
    Hoppas att det går bra med din ansökan! ♥

    SvaraRadera
  2. Visst är jag!! Han är fantastisk.
    Tack! :D Jag låter dig veta hur det går! ♥

    SvaraRadera