fredag 31 augusti 2012

Vardagslycka på en regnig fredag.

Idag är det fredag och det känns lite lustigt för denna vecka har bara flugit förbi. Så, ja, lite lustigt...men väldigt, väldigt bra. Tog en fika med finaste Sarah idag och vi pratade, skrattade, pratade och skrattade lite till. Hon är så bra. Tog bussen hem efter det och nu har jag precis ätit pasta(min basföda) och skrivit loggbok för projektarbetet, nu ska jag göra lite på engelska läxan. Jag läser en väldigt bra bok just nu förresten. The Adventures of Tom Sawyer av Mark Twain. Riktigt mysig är den, så läsläsläs!

Snart ska jag nog göra lite te. Det blir min fjärde kopp te idag. Det gör mig faktiskt lite lycklig.

Sammanfattning av detta inlägg: Ja, jag är en nörd som hellre sitter hemma en fredag och dricker te och läser än att gå ut och festa. Och jag är okej med det. ;)

Massor med kramar,
Madde.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar