tisdag 28 augusti 2012

The spaces between my fingers are right where yours fit perfectly.

Tack vare mitt schema fick jag lyxen att både ha sovmorgon och sluta tidigt, och det är ju alltid trevligt. :) Vi hade bara en lektion idag och när den var slut gick jag och Lottie runt på stan och kollade kläder. Jag hittade en vacker tröja på H&M som jag köpte. :) Sedan mötte vi upp Ottilia och Vendela och tog en fika med dom på Kullzenska. Vi pratade om lite allt möjligt och dom klagade på att jag bloggar alldeles för lite och ja...jag kände mig en aning träffad, haha! Så jag lovade att skärpa mig och det är därför jag sitter här nu. När vi hade fikat klart tog jag bussen hem med Lottie.
Hemma väntade ett vykort från min italienska roommate som jag bodde med i Oxford, vilket gjorde mig superglad! :) På vykortet var en bild på hennes stad så nu måste jag försöka hitta en vykort på Öland vilket förmodligen blir en utmaning. Vet inte ens var jag ska leta, haha! Men det löser sig säkert.
Ska göra mig en kopp te och göra lite kulturläxa och körkortsteori innan jag blir för seg. Som ni ser på titeln är jag för dagen lite inkörd på Owl City, som är fin och bra och även kristen. Hans lovsånger finns på YouTube om ni letar runt lite. ;)

Massor med kramar,
Madde.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar