lördag 25 augusti 2012

Morgontrött.


God morgon alla vackra.

Vaknade för 10 minuter sen och fortfarande helt seg i huvudet. Igår stannade jag i stan med alla tjejerna och gick ut och åt för att fira Julias 18-års dag. Mycket trevligt. Tog bussen hem runt tio, tog en kopp örtte och sms:ade med en vän innan jag gick och la mig. 
Och idag...är dagen min. :) Min familj ska över till Lottie ikväll och äta middag med hennes familj men fram tills dess...nothing. Så idag ska jag ha en riktig hemma dag och tvätta, städa och inte göra mycket alls! Haha, jag är en sån nörd som blir excited över sånt här :D Oh well, ni vet vems blogg ni har valt att läsa.

Massor med kramar,
Madde.

4 kommentarer:

  1. Typiskt Madde :D Du får gärna komma hit och städa mitt rum ;) ♥

    SvaraRadera
  2. Haha, jag skulle städa ditt rum med glädje Bekka! :D ♥

    SvaraRadera