onsdag 10 oktober 2012

And I will try to fix you.

Klockan är åtta och jag är inne på min fjärde kopp te. Jag gick i skolan från halv tio till halv fem idag och det är påfrestande måste jag säga. Jag gjorde en kladdkaka lite spontant när jag kom hem som jag nu sitter och äter. Jag har nämligen bestämt mig att istället för att köpa godis hela tiden ska jag baka något ordentligt. Det har inte så mycket att göra med nyttighetsfaktorn, dock så borde det bli lite nyttigare i längden, utan mer om att spara pengar och bli bättre på att baka. Iallafall. Asså, jag är verkligen ledsen för dessa händelselösa inlägg som jag slänger upp då och då. Men det här är liksom mitt liv just nu. Jag pluggar, sover, går till skolan och dricker te. Tack för att ni läser iallafall, ni är fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar