torsdag 25 oktober 2012

Thursday.

Haha, flummigaste dagen på länge idag. Kom till skolan runt åtta, skrev NO prov och gick sedan med klassen till Filosofin. När vi kommer dit säger vår lärare att vi ska jobba självständigt under lektionen, så om vi vill kan vi ju åka hem. Då är klocka 10 ungefär. Resten av våra lektioner är antingen inställda eller självständigt arbete, förutom Svenskan som börjar vid kvart i 4 ungefär. Så jag gjorde det enda rätta. Jag åkte hem. :)

Har hunnit med mycket, faktiskt. Var och handlade lite mat och hämtade ett paket, gjorde lunch, såg ett avsnitt av Gilmore Girls. Nu ska jag baka en kladdkaka till pappa som kommer hem från sin resa idag och plugga. Ikväll blir det Tonår med fantastiska människor. Fin torsdag, asså. :)

3 kommentarer:

  1. svensk skola.........BÄST! ♥

    SvaraRadera
  2. Jag måste nog kolla med! Jag skulle aldrig överleva skolan i Tyskland...du har min sympati!! ♥

    SvaraRadera