lördag 27 oktober 2012

Uppdatering om mitt liv. :)

Jag har bloggat superdåligt på senaste tiden och jag ber så hemskt mycket om ursäkt, kan ni förlåta mig? Tack, tack. Jag är oändligt tacksam. Idag var det första dagen på höstlovet och det känns fantastiskt. Jag och pappa var ute och övningskörde idag i två timmar, sedan har jag bakat äppelpaj och pluggat en hel. Druckit massa, massa te. Städat mitt rum. Tittat på Gilmore Girls. Haft en vilodag, helt enkelt. Haha, inser nu att det kanske inte låter som en vilodag men det var det definitivt för mig, som annars springer från en grej till en annan. Imorgon kommer Ottilia över och vi ska testa att baka chocolate chip cookies, mycket spännande! Vet inte om resultatet blir lika bra som kakorna man köper i affären, men vi ville testa iallafall. :) Ska även till kyrkan imorgon och förhoppningsvis skypa med min syster. Hoppas allt är superbra med alla er! :) Kram.



Köpte nya vinterskor och jag kunde inte vara nöjdare. :) Och ja, jag kände att det var extremt viktigt att visa er. After all, ni har valt att följa mitt liv. Och dessa vinterskor...är mitt liv. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar