måndag 29 oktober 2012

Måndag.

Ottilia sov över här igår till idag och det var jättemysigt. Vi lyssnade på musik, pratade, drack te, bakade och såg på både en film och två TV-serier. :) Lägger upp bilder när Ottilia har lagt upp dom på sin blogg.Ska snart in till stan och ha körlektion och sedan fika med allra finaste Fatima, vilket är bland det bästa jag vet. Dricka te och babbla i några timmar, det behövs alltid!

Är på så konstigt humör, eftersom det just nu är, som ni förmodligen redan vet, en storm runt New York området och min bästa vän är där. Allt jag vet är det vi får höra på nyheterna, evakuering och inställda flyg. Och jag bara hoppas att hon är okej. ♥ Hoppas och ber. Avskyr att sitta och vänta och inte veta något...utan att kunna göra något. Och jag kanske oroar mig helt i onödan men jag är orolig och jag kan inte hjälpa det.

Massor med kramar,
Madde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar