söndag 21 oktober 2012

Efterlängtad tjejkväll.

Igår var jag över hos Vendela för att ha tjejkväll med henne, Ottilia och Lottie. Det var supermysigt och vi satt faktiskt mest och bara pratade hela kvällen, haha! Drack te gjorde vi också(förutom Lottie som drack chai latte) i otroliga mängder. För att vara ärlig så har jag ingen aning hur många koppar jag drack. Vi gjorde fyra kannor te och så drack vi några koppar här och där, så jag vågar knappt räkna hur många haha! :) Vi firade även Lottie och hon fick sina presenter som hon verkade nöjd med! Vi gav henne böcker, en Peach body butter från The Body Shop, armband och chai latte pulver.

Idag tog jag och Vendela höstbilder när dom andra två hade åkt hem och jag tror att vi fick några riktigt bra bilder! :) Lägger upp dom här när Vendela har redigerat klart. Tills dess, enjoy bilderna från tjejkvällen(och all credit till Ottilia som tog dom):



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar