tisdag 16 oktober 2012

Tillbaka till rötterna.

Idag var det en väldigt chill dag, måste jag säga. Började vid 3 och hade bara en lektion, Naturkunskap. Dock åkte jag in vid elva för att äta lunch och sedan plugga med Lottie innan lektionen började. Ja. Det är nu ni reser er upp och skriker: "BRA MADDE!". Seså. Jag vill se er göra det.
Efter Naturkunskapen åkte jag hem, fixade mat, drack en kopp te och pratade med min fina syster som faktiskt fyller år idag. Tusentals grattis Malin! ♥ Sedan tog jag en buss ner till Mörbylånga och var med på deras Tonår där. Och det var jättemysigt! Träffade nya människor som var väldigt trevliga, hade mässa och åt lasagne(!!!!!!!). Älskar lasagne. Och älskar att träffa människor. Det var kul iallafall, började vid sju och höll på till halv tio ungefär. Tog en buss hem och började prata med busschaffören, eftersom vi var dom enda på hela bussen haha. Kom in på alla möjliga olika saker, som våra familjers skidresor och Mount Everest och Öland och annat. En sjukt härlig kväll iallafall. :)

Nu sitter jag med en kopp te och ska försöka plugga lite innan jag går och lägger mig. Hoppas ni har det bra!

Idag hade jag längtan efter Roots och då fick linnet åka på!


2 kommentarer:

  1. BRA MADDE! (nu får du föreställa dig hur jag reser upp ;) ♥

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha, tack Bekka! :D ♥

    SvaraRadera