fredag 14 oktober 2011

GÅRDAGEN.


JAG SATTE UPP EN OPERATION BEAUTIFUL LAPP PÅ STAGGS TOA :) TROR ATT NÅGON SÅG DEN OCH BLEV GLAD, FÖR DEN VAR INTE KVAR NÅN TIMMA EFTER NÄR JAG KOLLADE


ANNA-SARA GJORDE EN AWESOME BUN PÅ MIG!


HITTADE MYCKET FINA SKOR OCKSÅ :)


HAHA, JAG OCH LOTTIE!


HAHA, PÅ TONÅR SATTE JOHAN PÅ SIG SIN PAPPAS KLÄDER :)

Och idag ska jag orientera med klassen. HAHAHAHAHAHAA. Vi får se hur detta går asså. x) Och efter skolan blir det MITTERMINSMÖTE i VÄXJÖ! :D Är riktigt pepp nu! Saknar alla mina fina vänner från andra delar av Sverige, så det ska bli awesome att träffa alla igen. För er som inte vet, är MTM ett kristet läger. ;)

Ha en bra helg!

Massor med kramar,
Madde.

2 kommentarer:

  1. Vad fint av dig!! Är lätt på att sätta upp fler lappar! :) / grön

    SvaraRadera
  2. Tihi :D Gör så! Det skulle vara awesome om det fanns lappar överallt på skolan!

    SvaraRadera