lördag 8 oktober 2011

SATURDAY.

Hello my dears.

Som ni kanske ser har jag fixat både ny header och design till bloggen - och jag är supernöjd! :D Det känns sådär höstigt och mysigt som det är ute just nu.

Jag ville bara catch up with you all, för jag har ju inte bloggat nu på ett litet tag. Hade tjejkväll med Vendela, Ottilia & Lottie vilket var underbart bra. :) Vi fotade också idag, höst session plus nya bilder på oss fyra(den senaste bilden på oss fyra är från 2009 - lite gammalt?!?). Idag har jag rensat gamla kläder, lagat pannkakor och sovit, haha.

Ville även säga tack för alla era fina kommentarer och meddelande på Bloggkärlek. Det gör seriöst min dag. Åhhh! Jag blir verkligen så glad - thankyouthankyouthankyou! Massor med kärlek till er alla, mina fina läsare.

Ska göra mig iordning nu för att gå iväg till Kapellet för Tonårsmys. :) Ha en superbra lördag, everyone!

Massor med kramar,
Madde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar