tisdag 4 oktober 2011

Kanelbullesatsningen & en helt vanlig tisdag. ;)

Hello my dears.

Idag var jag med kristna skolgruppen och delade ut kanelbullar på morgonen. Det gick väldigt bra, alla kanelbullar gick åt och alla var glada och positiva. :) Resten av dagen har varit väldigt vanlig. Matte - förstår lite och vi har prov på torsdag, känns sådär. x) Sen var det Geografi - exakt samma sak där, haha! Förstår lite och har prov nästa vecka. Lunch - det var fisk, så jag skippade det och tog vegetariskt istället. ;) Franska - helt okej, som det brukar vara. Efter franskan hade jag håltimme innan Musiktillägget, så då satt jag i biblan och pratade med Anton och Johan om hippies, mobiler och annat kul. ;) Gick till Musiktillägget och hade gitarrlektion, vi körde "Black bird". Sen var skolan slut men eftersom jag hade teorilektion på körskolan så stannade jag kvar i stan, köpte lite godis och satte mig på körskolan och bara hängde där ett tag.

Nu ska jag ta det lugnt ett tag och sedan sätta mig med matten och försöka förstå någonting. ;)


Massor med kramar,
Madde.



 BORDET MED KANELBULLAR :) VI BAKADE INTE SÅ MÅNGA EFTERSOM VI TÄNKTE ATT DET ÄR BÄTTRE ATT VI BAKAR NÅGRA OCH ALLA TAR SLUT ÄN ATT VI BAKAR MÅNGA OCH INGA GÅR ÅT.


 SATTE MIG PÅ TRAFIKSKOLAN, PLUGGADE, ÅT GODIS, SKREV & LYSSNADE PÅ MELISSA HORN :)


MOI :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar