tisdag 4 oktober 2011

I live for You alone

Jag hade precis en fantastisk bön. Ahhhh, är fortfarande helt lycklig och jag kan bara inte sluta le! Ibland får man stunder då Hans närvaro är så stark att man inte vet var man ska ta vägen av lycka. :) Och alla reagerar olika också, vilket alltid är kul att höra om. Jag pratade med min syster om detta, och hon hade träffat människor som hade börjat nysa när dom kände starkt att Gud var där, haha! Jag börjar nästan alltid gråta tårar av lycka när jag känner att Gud är i rummet. :) Åh. Det är så fantastiskt. Jag önskar av hela mitt hjärta att ni får uppleva samma sak, mina fina läsare, för det finns inget som går upp mot det! Helt galet underbart, det är det for sure. :)


Lord, I give You my heart
I give You my soul
I live for You alone
Every breath that I take
Every moment I'm awake
Lord, have Your way in me

 - "I Give You My Heart"





2 kommentarer:

  1. Underbart, du är underbar!
    gud är underbar!
    jag älskar dig <3

    SvaraRadera
  2. Manda, jag älskar dig så att jag går sönder! <3 Ahh! Och God is good!!

    SvaraRadera