måndag 17 oktober 2011

MÅNDAG.

Hello my dears.

Dagen började med Musiktillägget - vi har 60-tals tema. Just nu kör vi "Mercedes Benz" med Janis Joplin och jag spelar piano. :) Historia - vi pratar om att analysera och vara källkritisk och exemplet idag var filmen Troja. Lunch - PASTA! :D Haha. Är det bara jag som blir sjukt excited av mat? Kulturhistoria - gjorde instuderingsfrågor till provet medan tjejerna flummade runt och gjorde klart vår awesome-iga tidslinje. :) Franska - Vi fick tillbaka provet och jag fick VG! Galet.

Just nu sitter jag och dricker te och äter en macka. Har inga vanliga läxor, men en hel del musikläxor som jag tänkte ta itu med. Och leta efter min kalender som jag sörjer djupt. :( Måste hitta den, måste hitta den. Annars är jag en aning körd. Oh well.

Massor med kramar,
Madde.


 VACKRA JAG IDAG PÅ SKOLANS TOA, HAHA :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar