lördag 16 juli 2011

Från en tjejkväll till en annan tjejkväll ;)

Hello my dears.

Så kvällen igår blev superlyckad! Jag fick se alla mina fina tjejer igen OCH snacka med Bekka! Allt detta = en lycklig Madde. ;)

Som rubriken säger, ska jag idag vidare till Vendela och sova över där. :) Det ska bli riktigt nice för hon har varit i Frankrike i tre veckor, so yeah. Vi har some catching up to do. :) Känns så bra med sommarlov just nu, man hinner träffa så många fler människor än vad man normalt brukar göra. Social chey.

Vill ge en extra kram till Lottie som åker ut och seglar idag. Dock har hon fixat så hon kommer hem tidigare till min och Ottilias födelsedagsfest genom att ta tåget från Malmö. :D Så massor med kärlek till henne som är en sådär riktigt underbar vän. Hoppas du får det kul på seglingen!

Ha det bra nu hörni!

Massor med kramar,
Madde.




JAG & VENDELA FÖR TVÅ ÅR SEDAN :)

8 kommentarer:

  1. Många pussar på Lottie, speciellt på hennes bak!

    SvaraRadera
  2. Puss på Madde. vad skulle jag ge för att vara i Sverige när du fyller år ): <3

    SvaraRadera
  3. Åh, puss på dig Bekka! Önskar att du också kunde vara här då :( <3 Men om du vill kan vi skypa på kvällen? :)

    SvaraRadera
  4. så klart att vi gör det(:
    får gå på stan snart o leta efter en present (: <3

    SvaraRadera
  5. Tihi, vad gullig du är! Du behöver inte köpa present och så ;) <3

    SvaraRadera
  6. joooo. självklart att jag behöver det!!! <3

    SvaraRadera