söndag 3 juli 2011

Mys med Lottie & Ottilia

Hello my dears.
Har haft en riktigt nice dag idag! Sov till tio ungefär, åt lunch och sen kom Lottie och Ottilia över. :) Vi tog det mest bara lugnt och chillade och pratade. Sen gick vi till Fyren, hyrde Prom Night och gick hem och fixade te och kakor.

Filmen var riktigt bra och läskig! Den handlar om en tjej vars familj dödas av en seriemördare. Tre år efter händelsen har hon börjat gå vidare i livet och det är dags att sluta high school. Och det är även dags för prom night. Hon går dit och har jättekul med sina vänner men inser inte att seriemördaren har rymt från fängelset och är nu på jakt efter henne.

Älskar att se skräckfilmer på dagen, då blir man inte sådär extremt rädd och kan mer koncentrera sig på filmen istället för att bli rädd för minsta lilla ljud. ;) Ska gå och tvätta lite nu tror jag, har mycket smutstvätt just nu.

Massor med kramar,
Madde.



6 kommentarer:

  1. Jag såg också filmen. Den är jättebra..men läskigt:D
    Jag vill också mysa med dig): <3

    SvaraRadera
  2. Visst är den! :D
    Jag vill mysa med dig! Saknar dig väldigt mycket just nu :( <3

    SvaraRadera
  3. Jag och min mamma fixar ett gästrum just nu...då måste du komma hit :D

    SvaraRadera
  4. Åh, jaaaaaaaaa! :D Vill komma snart! Vi borde försöka ses i höst, vi kanske kan komma till dig på vårt höstlov? Jag frågade pappa och han sa att jag fick. ;)

    SvaraRadera
  5. Så klart att du får komma. Fast då måste jag kanske till skolan. Så du måste vänta tills jag kommer hem varje dag;D

    SvaraRadera
  6. Yay! Äsch, det löser sig. Vi kanske kan komma på en torsdag eller nåt och följa med dig til skolan på fredagen om vi får? Och så kan vi umgås på helgen ;)

    SvaraRadera