torsdag 7 juli 2011

THURSDAY.

Hello my dears! 
Jag har haft en riktigt händelserikt dag idag, asså. ;) Försov mig tills kvart över åtta, då jag skulle bli hämtad. Superkul! Jag flög upp ur sängen, klädde på mig, borstade tänderna och sprang ut ur dörren. Kände mig så himla fin på förmiddagen. x) Slutade vid 12, kom hem, gick och handlade mat, pratade med Lottie och åkte in till stan för att hämta mitt ID-kort. Amazingly enough så är det fotot det enda officiella foton jag NÅGONSIN har blivit nöjd med. Sweet! Kändes lite konstigt att bara åka in till stan och sedan vände, så jag gick in till Dillbergs och där sprang jag på Manda & Linnéa. :D Vi gick till McDonalds och fetade oss - såååååååå gott! Har inte ätit McDonalds på evigheter. Efter det gick vi till Humanbridge secondhand affären vilket var riktigt nice.

Tidigare har jag varit lite sådär halvt emot Secondhand för det har känts lite lustigt, men efter idag har jag totalt ändrat mig. ;) Jag köpte två linnen och en väska för 105 kr. Galet. Och det var fina grejer också och även saker som inte hela Kalmar kommer gå runt i eftersom alla kläder där bara finns i ett ex och i en storlek. Lite som att gå på skattjakt. :) You never know what you're gonna get.

Efter stan följde Manda och Linnéa med mig hem och antastade mitt hus, som vi så fint sa. Det var chill. :) Manda satt och gjorde kort, Linnéa lånade min dator och jag satt i badrummet och rakade benen, haha! Runt sju gick jag och Manda bort till Tonår och där har jag varit till jaa, ungefär nu. ;)

Sista dagen imorgon innan konfirmationen...weird...

Massor med kramar,
Madde.



BÅDA LINNENA JAG KÖPTE KOSTADE 39 KR, BILLIGT!


 LINNE NUMMER ETT


LINNE NUMMER TVÅ


VANLIG SVART TYGVÄSKA, SKA DEKORERA DEN OCH GÖRA DEN MER UNIK ;)


KLISTERMÄRKEN TILL MIN DAGBOK 


 MANDA KÖPTE EN BLOMMIG DISKBORSTE! NU MATCHAR VI, HON MED SIN BLOMMIGA DISKBORSTE OCH JAG MED MIN BLOMMIGA TANDBORSTE ;)


LINNÈAAAAAA :)


MOI

2 kommentarer: