måndag 18 juli 2011

Stan med Ottilia

Hello my dears.

Kom hem för ett tag sen, har varit inne i stan med Ottilia. :) Köpte en del, men var ändå duktig och köpte tre linnen - två på rea och ett på secondhand. Så jag slösade inte så mycket plus att jag använde mitt presentkort på New Yorker(tack Fatima!). Köpte lite andra grejer också, som te och en superfin tesil och en tiara för min och Ottilias födelsedagsfest. :) Jag letade också efter en handväska, men jag hittade inget. :/ Ville helst hitta en på second hand, men det fanns ingen där och i väskbutikerna var det bara dyra skinnväskor. Oh well, får leta en annan gång.


Massor med kramar,
Madde.



JAG & OTTILIA LETAR TIAROR TILL VÅR GEMENSAMMA FÖDELSEDAGSFEST :)


LINNE, HUMANBRIDGE


LINNE, NEW YORKER


LINNE, NEW YORKER


TESIL(LYCKA!), LAGERHOUSE
 

TIARAN VI BÅDA TILL SLUT KÖPTE ;)


SUPERGOTT KÄRLEKSTE, KAHLS


SER NI HJÄRTANEN? :D


 FRAMKALLADE LITE FOTON OCKSÅ :)

4 kommentarer:

  1. Awesome, det får vi göra om! :D

    SvaraRadera
  2. 1. Ni kommer bli mega söta i era tiaror :D
    2. Te't är mums mums! :D
    3. Total diggar bilden på oss fyra som du framkallat :D

    Kram på er !! :) <3

    SvaraRadera
  3. 1. Tihi, thank you! :D
    2. O, ja! Kom över så får du en kopp ;)
    3. Visst är den awesome?! Det roliga är att Ottilia framkallade exakt samma bild - utan att veta att jag gjorde det med. x) Så nu får du och Lottie framkalla den också och så skaffar vi några fina matchande ramar. :)

    KRAM PÅ DIG! <3

    SvaraRadera