måndag 11 juli 2011

Paus från livet

Hello my dears.

Jag kände det i halsen förut. Äckelkänslan. Eller, mer som "den-jobbiga-och-äckliga-känslan-jag-får-i-halsen-när-jag-håller-på-att-bli-sjuk". Och nej, det är inte slem. Det är äckelkänslan. Anyways, jag kände den och märkte att jag mådde ganska kass så jag fick och la mig. Såg ett avsnitt av Gilmore Girls(okejdå, tre avsnitt). Sov lite. Drack te. Läste. Och plötsligt hade inte bara en halvtimme gått, utan snarare fyra timmar. Nice, Madde. x)

Det är bra timing för jag måste egentligen städa mitt rum och rensa min garderob och packa inför sommarstugan men jaaa. Det gick ju som det gick.

Menmen. Det blev en paus från livet idag. :)


MYCKET LIKT MITT LIV JUST NU! JAA, MINUS WALK-IN GARDEROBEN, DET BLONDA HÅRET OCH MINIATYR HUNDEN. MEN VEM BRYR SIG OM DETALJER? ;)

3 kommentarer:

  1. JAG VILL HA SÅ MÅNGA KLÄDER!!!

    SvaraRadera
  2. Det lät som en otroligt skön dag! :)

    SvaraRadera
  3. Bekka - Jag med!! Men du har ju nästan så mycket kläder, med tanke på allt du shoppade här :D
    Ottilia - Det var en väldigt skön dag ;)

    SvaraRadera