måndag 4 juli 2011

Pappas födelsedag,

Hello my dears.

Idag har varit en nice dag, har firat pappa som fyllde 56 år idag. :) Grattis till min fina och härliga pappa som står ut med mig de dagarna då jag bara går runt och klagar och är allmänt omogen. Du är bäst!

Tog ett par bilder idag, så lägger upp dom också. ;) Hoppas ni har haft en bra dag idag. Imorgon väntar bara roligare grejer. Har konfan till två, sen fika med fina Fatima och till sist gå på Ottilias kyrkoteater med Lottie! I'm excited. :D

Massor med kramar,
Madde.



HADE PÅ MIG EN SÖT BLOMMIG KLÄNNING IDAG :)


 VI ÅKTE OCH ÅT LUNCH PÅ HALLTORP, PERSONLIG FAVORIT I MIN FAMILJ ;)


 PAPPAS HALLONTÅRTA


BÄSTA PAPPA <3


FIKABORDET


OCH JUST NU SITTER JAG OCH PLUGGAR ETT DRAMA TILLS KONFAN IMORGON ;)

4 kommentarer:

  1. Heej!! :)
    Gud vad glad jag blir!
    Jag älskar också Tennessee!!
    Jag ska till ett ställe som heter Smyrna och det är ca 1 miles ifrån Nashville, dvs 1,6 km :D

    Gör det, tack så hemskt mycket!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tja!
    Kapten Röd var jättebra som vanligt! Fick höra många nya låtar som släpps på onsdag och de lät lovande. :) Har sett honom två gånger förut så det var därför jag inte gjorde någon stor grej av det men han är jätteskön.

    Hoppas du haft det bra i sommar än så länge :)

    SvaraRadera
  3. Haha, jag vet!! jag äälskar weheartit. Sjukt inspirerande!

    SvaraRadera
  4. Rättelse: kyrkoGÅRDSteater. Madde. ;)

    Hälsa grattis i efterskott från mig! :)

    SvaraRadera