lördag 30 juli 2011

Tjejkväll för att fira Julia & Angelica



Sorry för crappy mobilbilder, min kamera är sönder...igen. -.- Kvällen var iallafall väldigt härlig & mysig, kärlek till alla fina tjejer i klassen! Ni gör dagarna lite bättre. :) Sleep tight!

Massor med kramar,
Madde.

Lyssnar just nu på;
Jag Gråter Bara I Regnet - Newkid

Lät hon in, lät hon ta.
Lät mig tro, vad hon än sa.
Jag lät det gå, svävade på moln.
Tills hon slet mig i stycken och spottade på mina sår
Men ser det ut som om jag sörjer dig?
Mer som om jag höjer dig.
För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag

Jag gråter bara i regnet
Superstolt, hon vill veta vad jag tänker
Men baby, om det ändå var så enkelt
Varför vill du stå med mig i regnet?
Varför vill du riva ner mitt stängsel?
Baby, jag vet ändå vad som händer
Så jag gråter bara i regnet

2 kommentarer: