tisdag 23 augusti 2011

Chill start på skolan

Hello my dears.

Idag var det alltså första dagen i skolan och det kunde inte startat bättre. ;) Först samlades alla i aulan, rektorn pratade lite och sen fick vi träffa våra nya mentorer och få information om lite olika saker. Mitt schema är faktiskt superbra, jag fick den mentorn jag ville ha och vi behövde inte gå på några lektioner idag. ;) Efter vi hade pratat klart i klassen, gick vi och åt och sen tog vi tjejer en runda på stan. Jag hittade en svart myskofta för 49 kr. Score? O, ja. :) SÅ SKÖNT att träffa alla härliga människor igen! ♥ 

Imorgon är det lika awesome, har sovmorgon till 11:30, åker in och har Kulturhistoria och sedan får jag åka hem igen. :D Nice! Det här året kommer bli bra.

Stor kram till Bekka! Tänkte som sagt på dig idag, gumman.

 Massor med kramar,
Madde.

PS! Fick ett par frågor på Blogresponse - awesome! Keep them coming, you guys. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar