lördag 27 augusti 2011

Torsdag + fredag.

Hello my dears.

Haha, som ni säkert såg här på bloggen var Manda över och sov hos mig torsdag-fredag och passade även på att gästblogga när hon var här. ;)  Det var väldigt mysigt, båda var på exakt samma humör och när jag öppnade dörren insåg vi att vi hade exakt samma kläder på oss. Vi är på något mystiskt sätt väldigt connected. Iallafall, hon drog mig ur min dvala och vi gick till Tonår precis i tid för att hinna med andakten. Jag säger bara, kärlek till Tonår och alla underbara människor där. Ni gör mig lycklig. 

Skolan i fredags var chill och när vi hade slutat följde Lottie med mig hem. Vi åt thaimat, såg en tjejfilm, målade naglarna(trust me, det är inte kvar till måndag, haha) och pratade. Väldigt nice! ;) Och eftersom vi båda har en grej för Photo booth, så får ni några bilder. Enjoooooooy.

Ska gå och duscha snart och ha i hårinpackning and that stuff. Det blir det ta-det-lugnt-dag idag.

Massor med kramar,
Madde.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar